HTML

Honlap, erre-arra

Pár érdekes dolog megosztása a barátaimmal. Az egyes témák nem szakmai pontosságúak,inkább szórakoztató jellegűek. Kellemes időtöltést!

Friss topikok

Címkék

A Gyűrűk ura - Mi mekkora

2013.12.13. 00:04 :: sztavi

Nagy gyűrűk ura fan vagyok, a Peter Jackson által rendezett filmet is láttam többször, olvastam a könyveket is, és olykor szívesen böngészek plusz infók után ami ezzel az érdekes fantáziavilággal kapcsolatos. Ha a filmből indulunk ki akkor ott fantasztikusan meg tudták valósítani amit a könyv ír, hatalmas épületek a legkülönbözőbb teremtmények melyeket e világi hétköznapi mértékekkel, nehéz elképzelni. Kíváncsi voltam vajon mi mekkora lehet középföldén, bár a filmekből ez nagyjából kiderül de egy méret összehasonlítást akartam keresni, de a neten nem nagyon lehet találni. Így elhatároztam ha már nincs, akkor egy kis kutatómunkával és egy kevéske photoshop tudással megpróbálom megcsinálni ezen képeket. Nos nem egyszerű dolog. 
Az alábbi kép az első a sorban, hisz a hobbit mérettől egészen a balrog méretig terjed. És mint a kép is elárulja vannak ennél nagyobb lények is, melyek ebbe a képbe már nem fértek bele. Ők a következő méretarányt fogják képviselni, illetve a legnagyobb lények után az épületek, építmények jönnek, majd.
A méreteket (bár igyekeztem minden infot megszerezni) vagy hiteles információból vettem (tervezési rajzok, a könyv említi) vagy a filmek, makettek alapján saccoltam. Úgyhogy a Tolkien szakértők legyenek elnőzők ha valami nem helyes, de a kommentekben ki lehet fejteni az esetleges hibákat, persze csak kulturáltan.
Ja és mivel ezen képek lényege a méretek ábrázolása, így a ps guruk se jöjjenek azzal hogy ilyen olyan a körülvágás meg pixeles a kép, stb. Hozott anyagból dolgoztam, néha nagyon nehéz volt levadászni egy egy képet a megfelelő felbontásban.

creatures 2_light.jpg

A képet nagy (7,26Mb) felbontásban ezen a linken lehet letölteni:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/zB1TOtmeqC-lkiyw2jhdfdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Szólj hozzá!

Címkék: méret hobbit earth gyűrűk ura lotr peter jackson sauron troll orc dwarf középfölde balrog eft middle ent comprassion shelobe thelordoftherings

A bejegyzés trackback címe:

https://sztav.blog.hu/api/trackback/id/tr365689105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása